Aprendre a florir

Cursos de floristeria, disseny floral, paisatgisme i jardineria — 40 anys ensenyant i cultivant la creativitat i la passió per el sector

Beautiful close-up of flowers

creativitat
i passió

A l'Escola portem més de 40 anys ensenyant i cultivant la creativitat i la passió pel nostre sector, com si fos el primer dia. El nostre objectiu és despertar la curiositat de cada alumne, donant-li les eines necessàries per exercir-se com un florista d'avantguarda.

Fa més de 40 anys, un grup de persones amb una passió comuna va crear l'Escola amb la finalitat de formar persones -tant a nivell local com internacional- amb les darreres tendències en disseny floral. Ens sentim orgullosos de continuar oferint una educació de qualitat i d'avantguarda després de tant de temps.

aprÈN online

L'ESCOLA ONLINE

propers
cursos

28/5/2024

Alex Segura — Designers: The Floral League

Masterclass de 3 dies — Rams de núvia d'autor
28/7/2024

Florista Professional Summer School

5 setmanes intensives, 6 dies a la setmana
1/10/2024

Florista Professional Setmanal

1 setmana al mes durant 6 mesos
1/10/2024

Florista Professional Caps de Setmana

1 cap de setmana al mes durant 12 mesos

no ET PERDIS
RES

Apunta't a la nostra Newsletter i estigues sempre al corrent de tots els nostres propers cursos.

Hemos recibido tus datos. ¡Bienvenido/a a la familia!
Oops! Parece que ha habido un error. Inténtalo de nuevo.